welcome to my earn :)

Sunday, March 27, 2011

Bonus dari Club-Asteria?

Salam 1 Malaysia kepada semua kawan-kawan saya..
Disini saya ingin menunjukkan bukti2 Club Asteria telah bayar kepada saya bonus2 mingguan dll.
Saya amat bersyukur kerana Club Asteria memberi saya peluang untuk memperolehi bonus tersebut!!!
Aminn..Syukran :)
Pada mula saya tidak yakin dengan program2 seperti ini.
Maka,saya bermula dengan pakej Gold($19.95).selepas itu saya lihat pergerakkan CA ini dan saya membuat keputusan untuk "UPGRADE" kepada ND :).
Baiklah sebelum itu,saya ingin memberitahu bahawa saya merupakan salah seorang Network Director(ND) didalam program Club-Asteria(CA) ini
ini bukti pesanan saya kepada umum dari website CA.


Nota:Jika tidak jelas,sila buka new tab untuk besarkan gambar














Dari apa yang saya ucapkan itu adalah benar.Saya percaya bahawa CA boleh memberi kehidupan saya lebih bermakna.CA merupakan bisnes "Long-term" bagi saya!

Kenapa saya cakap sedemikian?
anda boleh lihat sendiri bukti bahawa CA memang terbaik!!
tarikh pembayaran dan masa ada tulis pada payment tersebut
Cashout duit akan masuk kedalam AlertPay selepas dua hari :)















Sambungan:bermula dari 15 Feb 2011 dimana ketika itu website Club Asteria baru sahaja di upgradekan ke "Ranking Alexa"

No comments:

Post a Comment